Saturday, April 25, 2009

....Terima Kasih Sahabat...


Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya.(al baqarah : 286)

jadi..ang mampu ila..cuma ang lom sedar kemampuan ang tu...chaiyok2 ila.. Rabbuna yusahhil...

tomatomel...ape dipikir2 lg ila.amik jerk cabarn n pluang tu..x sume org dpt tau..scra x lnsgnya anda diiktiraf akan kempuan anda tu..ala..nk kira b.i ngn aku bak kerak bumi ngn atmosfera..he..sllunya otak akn bekerja bila mn ade sstu yg dpertggjwbkn ats kita..mcm tu jugak ang ila..sok bila ang da ade komitmen ngn PHD tu..ang akn otomatik berusaha untuk itu k..kdg2 kita ni bnyak sgt pikir risiko demi risiko..smpai x watper..risiko tu ape2 pon ade..msuk blik air pon leh rebah..cuma kita leh kcikkn skop risiko tu nnti..mudahan Allah permudahkan untuk ang nnti...

Terima kasih sahabatku mizi...

Entry ini di buat khas untuk sahabat ku benama mizi...

Kekonfiusan aku dah makin menurun...

Mizi jgn marah na...aku copy ape yang ko nasihat aritu...

Dgn nasihat ko ni la aku dah makin semangat nak amek PHD mizi...

aku xbagi tau mak abah lagi...

ermmm...biar surat sampai kat umah...

hehehe...biar diorang heppy tgk surat tu...dan diorg hepy ada anak tomei cam aku..hehehe...


5 comments:

amu mejie said...

huhu~~ boleh bygkn ape perasaan mak ang nnti? nikmat ksshn yg dorg lalu selama ni ms besarkn ang terbalas cmtu tnpa sedar...dan boleh bygkan jugak ape dorg rasa kalo ang tolak pluang nie?..pilu..oo sepilu2nya..he~

go ila go..wlu bkn untuk diri..skrgnya2 untuk dorg..peh..ni aku nk sedey ni..nak balik!!..uwaa~~

_ToMaToMeI_ said...

olo ciannya kat ang...ujung tahun 2010 kan ang nak balik mesia...peluk la puas2 mak ang mizi...

aku akan cuba yang terbaik mizi...yang paling penting sekarang ni semayang istikharah..

aku ada 2 jalan sekarang ni..
dan kaki aku ada di kedua-dua arah..
dan aku perlu buat pilihan yang betul...

amu mejie said...

xleh lama2..nnti ayah aku marah..he~..yaps..bagus2..istikharah tu penting...tp apepon kptsnnya slps ang minta petunjuk..pikir positif..

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui." (al baqarah :216)

meriah la bayas pasni..he~

_ToMaToMeI_ said...

hehehe...ang ni..awat lak ayah ang nak marah
Bayas mmg sentiasa meriah dah mizi...

amu mejie said...

marah la..dah isteri dia..ang n.hehe~..ceit..perasaan ang eh..bayas ngn tuba..tuba maju g..hehe~

 

Copyright © 2012 Reserved to Anugerah Terindah
Design by Cik Kumbang