Sunday, December 12, 2010

~~~ Hatyai Trip~~~

=)
saja nak kongsi ngn korang semua gambar-gambar aku ke Hatyai...
Aku memang puji lah industri pelancongan kat Thailand nih....
Nature masih terjaga rapi...
Korang tgklah gambar-gambar kat bawah ni ye.....

Gambar sendiri harus ada =)
Dalam feri nak ke saturn atau lebih dikenali @ popular dengan nama setoi


Masih dalam Langkawi 


Selamat Sudah

Wif Asura...Member se UTM...Tak tau bertemu jodoh kat tempat kerja yang sama jugak...

Haha..telampau excited nak makan
Pergh superb lah masakan thai.....



Officemate with Si Duyung yang disumpah


Makan lagi
Tomyam putih sangat sedap


Pekan Hatyai


Bersiar-siar melihat alam dengan menaiki sampan...Sangat Best...


~~Indah~~


Subhanallah Indahnya ciptaan Allah



Seribu ketenangan


camreman Majlis Perbandaran Langkawi
di dalam pengangkutan awam yang digunakan di Thailand (",) atau lebih dikenali sebagai tut tut


Senyum bermakna...haha...is going to floating market


Sudah sampai kat Floating Market
Woho teruja aku tgk makanan kat sini
Nak tgk lagi tak
Sila scroll ke bawah

Lagi
dan lagi
 makanan ni sangat menarik perhatian aku..
 kat Malaysia makanan kalau bungkus mesti letak dalam polistrin atau plastik
tapi kat sini, daun pisang jagi bungkusan...lagi kreatif daun pisang tu dibuat lak bentuk cam sampan tu...satu sampan RM2.00 only...sedap...

 telur puyuh goreng
kreatif tak 
goreng dalam bekas kuih CARA tu....


pelbagai jenis air
bekas air tu diperbuat daripada tanah liat dan buluh


Sudah mau pulang...last day at Hatyai...
Shopping time
Murah-murah barang kat sini
Sangat berpatutan

....Makan lagi.....


Madu Lebah
RM 30.00 sebotol


Haha...muka tak nak beli gambar sendiri...
Gambar tak cantik......nnt rugi RM15.00...=)


Sayonara Thailand!~~~

2 comments:

misz molecule said...

bestnye..nak join




http://thyyunxthiya.blogspot.com/

_ToMaToMeI_ said...

misz molecule: misz leh ajak kwn2 g sana....murah je.....

 

Copyright © 2012 Reserved to Anugerah Terindah
Design by Cik Kumbang