Thursday, March 3, 2011

Lot 2505 Telah Dipindahmilik

Merujuk kepada tajuk di atas adalah dengan ini dimaklumkan Lot 2505 dengan rasminya telah dipindahmilik (Guna Borang 14 A ye kawan-kawan " Sila Rujuk Kanun Tanah Negara". Cam skema lak ayat ni kan...=) Layan je la ye kawan2 apa aku nak khabor ni.....

Sudah 2 bulan kawen...haha...br la ni aku nak reveal gambaq2 tawen....
Alhamdullillah Lot 2505 selamat dipindahmilik pada tarikh keramat ni 31 Disember 2010...Kenapa pilih tarikh ni??  Org yang beli Lot ni ckp senang nak igt sebab akhir tahun...Nnt dia tak hengat siap aku kerjakan....
Aku ikotkan ja la...

Nak reveal sket baju nikah aku
Nikah Theme: Pure White

Kawan aku yang buat baju ni...sekali veil ya...aku paling suka veil tu....nak kasi tgk akunya designer
Taraaaaaa.......Cam kembaq tak aku ngn dia.....


Sekitar Majlis Pindahmilik Lot 2505





Kawan-kawan ampa perasan dak mata aku bengkak...sejarah tu sebelum kawen....
memang dugaan sesangatnya....
Mata aku masuk kayu tajam sehari sebelum kawen....
Bengkak sebelah...
P klinik petang tu jugak
Aku mintak ubat paling mujarab kat Dr. ..Dr. please kasi ilang itu bengkak ngn merah
Alhamdulillah ptg aku akad nikah tu dah kurang sket bengkaknya.....
Moral of da storey...masa nak kawen nnt ampa semua jgn tidoq pas asaq tau....
kejadian tu berlaku pas aku bangun dr tidoq petang...=)




nanti aku upload lagi ye.....majlis sanding manding lak na.....








a.k.u.s.u.d.a.h.k.a.w.e.n






5 comments:

misz molecule said...

comel je pengantin:))

_ToMaToMeI_ said...

tq misz molecule.....

B.u.L.a.N B.i.N.t.A.n.G said...

cantikkk :))

Sitie BUm BUm said...

masuk kayu??? takutnye!! caner leh jd camtu?? Anyway..tahniah dah jd milik orng!!

Sheriffa said...

berseri2...cantik...

 

Copyright © 2012 Reserved to Anugerah Terindah
Design by Cik Kumbang