Sunday, June 21, 2009

Kesabaran ada had nya....

Bebalik kepada tajuk di atas..he~~ skema la pulak...
Aku mmg geram tahap gaban rasanya...aku yang dah makin chomel ni orang kat kedai tu tak nampak...aish...mmg geram la...
Nak dijadikkan cita...aku pi la kat akak aku kat KWSP tu nak mintak tolong akak aku g amek gambaq yang aku cuci...sbb kalo nak dapat gamba yang agak cantik "lama sket diorang nak kene edit"...xpela aku pun trus la ke pejabat akak aku yang bedekatan ngn kedai gambaq tu...akak aku ajak aku p makan sat..aku malu-malu kucing trus stuju...hehe...ada orang blanja mmg best la...elok sangat la ngn aku yang ada kekangan kewangan tem-tem cuti ni...
kami pon pegi la kat satu kedai mamak ni...cantik kedai ni..bersih ja...tu yang akak aku ngn aku masuk tu...kami pun amek la tempat masing-masing...duduk la kami adik beradik sambil memuji kedai ni yang catik...tema nya ijau putih...mmg menarik la bg aku...
Punya la lamo eden nunggu ngn akak aku..tak de sape pon mai amek oder...yang aku hangin sangat ada orang len masuk trus dia g amek oder...diorang tak nampak kami ker...aish takkan pulak...aku yang tomel ni ngn akak aku jg tomel diorang tak nampak..yang baru masuk tu kurus dari kami..nampak lak diorang..diskriminasi ni...geram..geram...pastu ada sorang pak cik ni nampak aku ngn akak aku dah mula mengomel-ngomel perkara buruk tentang kedai ni...pak cik mungkin nampak muka aku dah macam rimau kot...pas dia makan trus dia bg tau macha kat kedai ni suh g amek oder kat tempat aku ngn akak aku...disebabkan telalu lama menunggu...angin dalam badan trus naik jadi ultramen...cam nak fire ja macha tu...haha...korang nak tau apa aku ngn akak aku buat...kami trus bangun meninggalkan kedai ni...haha...padan muka...kesabaran aku ngn akak aku pun ada hadnya tau....
Hahaa...aku sonok...aku sonok...akak aku nak bagi korang rezeki korang tolak...trima la padahnya sekarang....hahaha...


Aku...Yang...Geram....

8 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

itu mesty kak ila yg buat kputusan.. klu ila, mau ila tggu kt situ smpai kedai tutup. ila kan cepat simpati..


syg ila..

Anonymous said...

ila lupe nk kenyit mata tuh..
kalo kenyit skit, mesti macha tu lupakan yang lain....

hheeh,
zila(miss u)

_ToMaToMeI_ said...

hazerin...
kredito untuk kamu ReeN...mmg akak ila yang wat keputusan..ila jadik folower ja..tapi masuk angin gak le satu badan ila ni...punya la geram..he~~

cayang reen jgk...

_ToMaToMeI_ said...

Zila..
Tapi kan zila diorang tak tgk pon blah ila ngn akak ila...tu yang sangat geram tu...kami ni cam halimunan yang masuk kedai tu lak...

Miss u too zila...

Siti Rohana said...

kalau ct...dah meletop tahap kuasa super saya...tak pun tahap wira perkasa hitam......pecah kedai itu...hahahaha

fairuz said...

kau dah gemuk cam reen..muka pun dah bengis cam dia..tu yang mamak tu takut nak amek order..haha

_ToMaToMeI_ said...

Siti Rohana...

Hehe...nak jadi gaban gak saye time tu..nasib le iman masih kukuh...

_ToMaToMeI_ said...

fairuz...

tak be ckp cam tu...bengis2 kami...ko lagi bengis...hahaa

 

Copyright © 2012 Reserved to Anugerah Terindah
Design by Cik Kumbang