Thursday, May 14, 2009

....Karnival Cinta Sayang Sg. Petani...

Aku becuti sakan...

Best sangat....
Leh bemandi manda kat karnival ni....
tgk glagat bdk2 mandi...
Sangat menghappykan....

First time sampai kat sini...
Rasa macam nak pegi lagi...



....Karnival Cinta Sayang Sg. Petani...



Begambar lu...seblom berendam dlm air...



Aku tak jerit pun tau masa naik mende ni...
Rilek2 je...He~~~~



Tima kasih kepada tangan itu...
Tangan itu yang kuarkan duit bayar pada The Karnival ni...
Tangan itu juga yang bawak keta dari guar ke Sg Petani sbb nak amek aku...
Tangan itu juga yang kuarkan duit buat blanja aku makan Radix FC...
Sedap tau Radix FC ni...
Kawan harap cuba tau...kita bantu org melayu..
Kata tangan ini juga...sesape yang ade modal lebey leh la mintak kat HQ Radix FC ni bukak Francise kat tempat korang...
Aku baru brangan-angan nak bukak kat langkawi...
Err...modal tak cukup la pulak...

Tima kasih wahai tangan..He~~~
Tima kasih utk segalanya..
Ku sentiasa bahagia...Alamak jiwang la pulak...

Nnti aku cita lagi kat korang Kebestan Radix FC...
Reen...nanti dtg kedah wajib cuba tau ini kentucky...Yum..Yum~~~
Mizi jgn jeles...
nnti kat langkawi pun nak bukak dah...nanti aku bawak ang na..

6 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

waahhhh...tgn itu kenapa gelap bangat ya?? hehehehehe

mucid dh ajak mkn radix Fc tu..nnt try.

Elsa Soraya Othman said...
This comment has been removed by the author.
amu mejie said...

mcm ku kenal tgn itu..akhu chenta diakah?hik2...jgn dekat2 suda..nnti den repot ostad nordin.. eh ila..kawtim modal dua la..buka rfc..tp x aci la..Rashila fc..nak gak Mfc..he~.. chantek jam ang ila...nak gak..tp aku bukan tgn tu kan..huhu~ nak gak!!

_ToMaToMeI_ said...

hazerin...

ya gelap tangan itu...gelap itu menawan....hehehe...
try jgn tak try...

sue...
aa sue...kat lagenda height..
ramai bangat owang kat situ...
beratur panjang gak le..he~~
tp tangan itu yang bratur...
akak chup tempat...
nnt balik kg jgn lupe pegi tau..Yummy..yummy...

amu meje...
hehe..
akhu shayang dhea la...
dah ada owang nak buka dah mizi..
akak aku bg tau ritu...
produk sememangnya organik semuanya..
sedap2...cepat balik Mesia..

fairuzmokti said...

haha...aku rasa tangan tu macam sama gelap je macam dulu²...haha

Apit_UTM said...

Radix sedap sgt ka?..ka secret lg sedap?x pnah makan g..btui la sue kata tu, x pnah xdk org, memanjang pnuh, last2 mkn kt village mall, sunyi sket..

 

Copyright © 2012 Reserved to Anugerah Terindah
Design by Cik Kumbang